четвъртък, 19 април 2012 г.

И работници на В.Захариев от Нова Загора са без заплати


Новозагорска транспортна фирма, част от холдинга на Валентин Захариев – "Интертръст", не е плащала повече от година заплати на служителите си.

"Последната заплата, която имам да вземам, е за декември месец 2010 г. – 17 заплати имам да вземам. Фирмата е SSF – София, тя е холдингова фирма на "Интертръст". По принцип зареждаме ОЦК в Кърджали с материали и консумативи". Това заяви Тихомир Симеонов, служител във фирмата SSF. "Всичко минава през нас, вход и изход като готова продукция, оттам нататък условията на труд мога да ви кажа, че нямат нищо общо със закона. Караме извънредно, за което не получаваме пари", добави Симеонов.

От своя страна друг служител на фирмата Николай Русев посочи, че единственото оправдание за неизплащането на заплатите им е, че има криза и нищо повече. Тихомир Симеонов допълни, че Валентин Захариев е собственик на целия холдинг. "Макар, че моите документи за приемане на работа изцяло са подписани от Радослав Иванов и Пенка Костова, но не и от Захариев. Аз нямам нищо общо със Захариев във фирмата", каза Симеонов.

Друг служител – Деян Стоянов казва, че той е най-новият във фирмата. "За 2010 г. за Коледа не съм получил нито аванс, нито заплата за празниците, просто питахме шефа. Отговорът беше: забравили сме. Как сте забравили – аз работя и не получавам нищо. И за Нова година останах без пари. В момента съм на ръба и ако не работи съпругата ми, съм жив зян. Имам двама големи синове, просто нямам думи", оплака се Стоянов. /БГНЕС

Няма коментари:

Публикуване на коментар