сряда, 14 септември 2011 г.

Съкратен работник заплашва със самозапалване в деня на изборите

Да се самозапали в знак на отчаяние в деня на изборите – 23 октомври т.г., се закани работникът от пътната фирма “Виа Апия” в Кюстендил Александър Васев.

Както “Труд” писа, съсипаният мъж изпрати преди месец писмо до министър-председателя Бойко Борисов, в което го моли да му съдейства Васев да получи заплатата си от ноември 2009 до 13 септември 2010 г. Сумата възлиза на 7000 лева с лихвите.

Работникът по асфалтополагането е съкратен на 13 септември м.г. заедно с още около 200 души. Той завел дело, спечелил го, но от фирмата не му платили и стотинка.

“Пращах писмо и на кметицата на София Йорданка Фандъкова, с което искам да ми разреши протест на 16 септември от 8,30 ч пред Народното събрание. Отговориха ми, че мога да протестирам само в градинката, разказа Васев. Дори от столичната полиция му звъняли да го питат защо ще протестира и как.

Безработният вече мъж се закани, че ще вземе 20 лева и ще пристигне в столицата, ако не получи разрешение на проблема. Имал сериозен здравословен проблем, лекарите му препоръчали операция, но нямал пари за нея.

Пътният работник възнамерявал първо да обяви гладна стачка.

“Ако и това не подейства и от фирмата не ми дадат заплатите, в деня на изборите ще се самозапаля пред парламента. Твърдо съм го решил – за мен така и така живот няма”, отчаяно сподели кюстендилецът. Мъжът е бивш военен.

„Труд”

Няма коментари:

Публикуване на коментар