неделя, 6 април 2014 г.

Още за условията на труд в „Кауфланд“



/В потвърждение на работническата дописка за условията на труд в „Кауфланд“  http://rabglas.blogspot.com/2014/03/blog-post_31.html получихме огромно количество писма, разкази и коментари, споделящи сходни случаи на унижаване на хора от страна на немската компания. Публикуваме един от най-впечатляващите разкази – този на бившата работничка Величка Господинова за преживяното от нея в „Кауфланд“ – Раб. глас/

Аз, напълно подкрепям горе написаното! Като бивш служител на Кауфланд аз отслабнах не с 5, а с 20 кг и съм работила по 36 часа без сън! И на това ми отговориха – „Кауфланд“ е начин на живот! Сори, ама моето здраве е по-ценно от една заплата! Не помагат нито жалби, нищо, защото всичко е изрядно! Уволниха ме затова, че не съм в града и не можах да се явя на заповедта на регионалната веднага, а през това време бях с болния си баща, лека му пръст, на химиотерапия в Русе! Имах час, в който да се явя в „Кауфланд“ – еми съжалявам, това не е чувал с брашно да го натоваря в колата и да тръгна! Да, всеки ще се запита, да, наистина работех като вол 24-36 часа и най-важното – че работих с целия оборот на Кауфланд и с 25 човека на смяна, и просто психиката не ми издържа, и гладът по-цял ден ме омаломощи и здравословно, и психически не можех да издържам вече! Ако някой от по-горните слоеве го чете това и е заинтересован от това, което става вътре във веригата, нека да се замисли, че ние не сме роби и не сме сектанти да служим и да боготворим „Кауфланд“. Ние сме ХОРА и всеки от нас там има и е имал семейства и деца, на които сме нужни ЗДРАВИ!

7 коментара:

  1. Незнам госпожо ,но как вие и колегите ви не сте застреляли тези безчовечни нищожества.За тях вие не сте хора а ПРЕДМЕТИ.За съсипаното здраве ,за съжаление ще си платите вие

    ОтговорИзтриване
  2. лошото е,че всичко е вярно,но всички си натискаме парцалите,защото поне имаш поне сигурност че на датата си получаваш мижавите парици

    ОтговорИзтриване
  3. Тия, които ще кажат, че този начин на работа и отношение е побългаряване на иначе коректна фирма, няма да са прави. В германия не е по-разлочно. Живял съм там доста дълго за да знам. Даже по едно време беше избухнал скалндал, тъй като една от веригите, или Лидл или Алди, беше следила и подслушвала служителите си с камери и им беше съставяла досиета. Кой с кого говори, с кого е приятел, къде ще ходи на почивка и т.н. Това не е наш метод на работа. Това е привнесен отвън метод. Ето ви тук за Амазон http://bg.mondediplo.com/article1146.html него въобще го няма в Бг.

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно работно време - 36 часа. Айде обяснете го това как става законно?

    ОтговорИзтриване
  5. Лъжло стига дрънка глупости не яла не спала , а кво искаш само да муаш щото си свиня и не издържаш без храна или да ти дадът едно легалце а тв да легнеш и да глеткаш желаеш ли . Защо не кажеш коткретно какво толкова те натоварват като не ти изнася фаштай пътя и айде . Не са те задължили насила да работиш напускаш и всичко е ОК . Вкъщи си полегваш подремваш гот живот си живееш . Човек , глупости батко колко щеш .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По- добре замълчи! Нито съм свиня нито съм гледала някъде да спа и да получавам пари! От 2001 година работя за големи вериги магазини, но това беше АД! Ще ти опиша как се работи по- вече от 24 часа! Сутринта в 06 часа отварям Кауфланд като дежурен управител! Но, влизам в трезора защото там е моето работно място и съм сама! На смяна са повече от 17 човека за които аз отговарям! Така работното ми време е до 15 часа! В 15,30 хващам автобуса за инвентаризация в гр. Русе която започва в 19 часа! Там от 19 часа - 07часа съм на каса! В 7,30 хващам автобуса за Силистра! В 09, 30 съм благополучно в къщи! Телефона ми звънна да се явя на работа в 11 часа! И я ги брой колко часа са това без сън без храна! Да в къщи съм си и си гледам децата, но съм здрава!

      Изтриване
  6. Охранителните фирми на Кауфланд са същите ,държат се унизително с клиентите,груби са ,прости и нахални и набеждават.Вероятно и те работят по 12 - 15 часа и стават на ненормални.Така се държат и с хората ,като луди.

    ОтговорИзтриване