понеделник, 29 април 2013 г.

Пребита работничка в Горна Оряховица



Прокуратурата в Горна Оряховица разпореди да се направи полицейска проверка на побой, нанесен от работодателка на нейна подчинена. Драмата се е разиграла около 11 часа в петък (26 април) в офиса на фирма “Мира-МН” ЕООД.
Таня Георгиева работела като продавачка в магазин на дружеството с управител Галина Иванова. 40-годишната магазинерка искала да напусне, но не  била изплатена заплатата за месец и половина. Затова тя сезирала областната инспекция на труда.
“След като подадох жалбата, получих официална покана от Иванова да се явя на 26 април в офиса на фирмата, за да си получа парите. Тя бе изнервена и се опита да ме принуди да се разпиша на празна бланка, че съм си взела парите”, разказа Таня Георгиева.
“Когато отказах, Иванова ме нападна с обиди и заплахи. После заключи вратата и се нахвърли с юмруци и ритници върху мен. Натисна ме с коляно в корема, риташе ме, стискаше ми ръцете и ме блъскаше в стената”, каза потърпевшата.
Тя се изплашила и подписала ведомостта. Когато излязла, подала жалба в прокуратурата. Още същия ден пострадалата била прегледана и в медицинското  пише, че има охлузвания, хематоми и кръвонасядания.
Фирмата е била собственост на бившия депутат от ГЕРБ Мирослав Петков, който в момента е трети в листата на партията. След като влязъл в парламента, той я прехвърлил на Галина Иванова. Самата тя каза пред “Труд”, че в неделя и на празник не желае да коментира.

В-к „Труд“

1 коментар:

  1. Slepi li bqxte tolkova godini sobstvenizi na firmi nari4ashi sebe si prezidenti,se gavrexa s xorata.Nazionalizaziq!!!!!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване