петък, 13 април 2012 г.

"Нямам връзки, нямам име, нито в банката -- пари..."







Боже, колко простотия                                        
трови нашия живот!...                                          
Как от нея да се скрия,
да не стана пълен идиот? 

Нямам връзки, нямам име,  
нямам в банката пари,                                            
всеки иска като виме                                              
да ме стиска и дои.

Парното поскъпва пак, защото                      
милиони присвоявал онзи шеф,                    
но така объркали кълбото,                                 
че не могат да ни върнат нито лев.              

Пухкава министърка се хвали:                        
"С безработните проблемът е решен,        
хиляди оферти за хамали                                    
шанс им дават всеки ден."                                    

Прилежно сресан новинар                                  
кураж в утрото ми дава:                                        
"Не губи делникът от своя чар,                       
дори без грош ако човек остава."                   

Как да направя сандвичи с хайвер,
показва ми в шоуто блондинка,   
а после с ватман и сомелиер
говори за изкуството на Глинка.

Ден рожден празнувам скоро,
да се радвам или не?...
С качество е делникът ми второ,
накъде съм тръгнал - накъде?...

Точки ли за пенсия да трупам?
Участ аз такава не желая,
дотогава просто ще изкукам
или билков чай ще пия в рая.

Не, не искам да ме зомбират,
да ми казват, че живея днес добре,
мозъците нека програмират
на безропотното стадо от овце.  

Може би на ТЕЛК ще ида,      
щом търпя такъв живот,
та професор някой там да види
станал ли съм ПЪЛЕН ИДИОТ!                               

Няма коментари:

Публикуване на коментар